Retourneren

Retourneren

Heb je een product gekocht en ben je er toch niet helemaal tevreden mee? Het kan zijn dat je het verkeerde product hebt besteld of dat wij het verkeerde product hebben geleverd. Op deze pagina kan je lezen welke producten retour kunnen en welke stappen je moet ondernemen.

Wat mag retour?

Producten mogen retour gestuurd worden als:
– Het product bij ontvangst, zonder het gebruikt te hebben, al kapot is;
– Het product nog in de originele verpakking zit en de verzegeling niet is verbroken Als jee niet tevreden bent over het product. Het product ruilen wij graag om met het product die je eigenlijk zou willen hebben;
– Het product is kapot en valt onder de garantie*.

* Bekijk www.condoomwereld.nl/garantie-klachten/

 

WAT MAG NIET RETOUR?

– Artikelen die i.v.m. hygiënische redenen niet geruild kunnen worden wanneer de verpakking is geopend en/of beschadigd zoals condooms, vibrators, dildo’s en overige erotische speeltjes;
– Verbruiksartikelen zoals glijmiddel, massage olie, drogisterij artikelen en stimulerende producten waarvan de verpakking is geopend en/of beschadigd;
– Producten waarvan de verzegeling van een verpakking is verbroken;
– Producten waarvan de originele verpakking beschadigd is;
– Lingerie mag nooit retour i.v.m. hygiënische redenen.

 

WAT MOET IK DOEN OM HET PRODUCT TE RETOURNEREN OF TE RUILEN?

Via onze contact pagina kan je het contact formulier invullen. Vermeld hierbij het factuurnummer, postcode, huisnummer en om welke product(en) het gaat. Het factuurnummer kan je terug vinden op de orderbevestiging, pakbon of door in te loggen en naar mijn facturen gaan.

 

HOE LANG DUUR HET TOTDAT MIJN RETOURZENDING IS VERWERKT?

Zodra de retourzending bij ons is ontvangen wordt de retourzending in behandeling genomen. De klantenservice van CondoomWereld houdt je van dit proces op de hoogte.

 

BETAAL IK VERZENDKOSTEN VOOR HET RETOURNEREN?

Wanneer je een ongebruikt product wilt retourneren, betaal jezelf de verzendkosten voor het retour sturen van het product.

 

IK HEB EEN VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN

Iedere bestelling proberen wij zo zorgvuldig mogelijk te verwerken. Helaas kan het wel eens voorkomen dat, ondanks onze zorgvuldigheid, er een fout gemaakt wordt. Heb je een verkeerd product ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier . Zodra wij het product hebben ontvangen zullen we het juiste product naar je toe sturen, uiteraard vergoeden wij dan ook de retourkosten.

 

RETOURVOORWAARDEN

– Retourzendingen dienen binnen 14 werkdagen na ontvangst aangemeld te worden bij de klantenservice van CondoomWereld;
– Wanneer het een DOA (Death on Arrival) of een verkeerd geleverd product betreft, hoef je geen verzendkosten te betalen.
– Wanneer de klant een ongebruikt product wilt ruilen, betaalt de klant zelf de verzendkosten voor het retour sturen van het product;
– Bij verkeerd gebruik van een product zoals beschreven is in de meegeleverde specificatie van het product dan wel gebruiksaanwijzing, kunnen producten niet retour worden genomen;
– Wanneer blijkt dat een verpakking toch is geopend, beschadigd is of wanneer de verzegeling is verbroken wordt de retourzending niet geaccepteerd;
– Wanneer er geconstateerd wordt dat een product door toedoen van de klant kapot is gegaan, dan wordt het product niet vervangen en wordt het product niet terug gestuurd naar de klant, tenzij de klant de verzendkosten hiervoor betaalt;
– De retourzending dient door de klant zorgvuldig verpakt te zijn inclusief de onbeschadigde verpakking van het product;
– Klant dient de pakbon of orderbevestiging uit te printen en toe te voegen aan de retourzending.